Menu
Twój koszyk

Ceny widoczne będą po zalogowaniu Chcę zobaczyć ceny

Często Zadawane Pytania

1. Z jakimi korzyściami wiąże się utworzenie konta?

Tworząc konto, można liczyć na wiele korzyści, w tym możliwość:
• otrzymywania kuponów promocyjnych dla subskrybentów;
• otrzymywania powiadomień o ofertach i promocjach interesujących produktów;
• śledzenia zamówień w sekcji „Moje Konto”;
• składania wniosków o zwrot produktów w sekcji „Moje Konto”;
• anulowania opłaconego zamówienia w sekcji „Moje Konto”.

2. Jak można się zarejestrować?

Przejdź do strony głównej i kliknij ikonę „ Zaloguj” w prawym górnym rogu ekranu. Podaj wszystkie dane rejestracyjne, a następnie kliknij przycisk „Zarejestruj się”. 

3. Jak można się zalogować?

Przejdź do strony głównej i kliknij ikonę „ Zaloguj” w prawym górnym rogu ekranu.  Wprowadź dane logowania: numer telefonu /adres e-mail /  i hasło, a następnie kliknij opcję „Zaloguj”.

4. Co mam zrobić, jeśli zapomnę hasła?

Aby zalogować się na koncie, można kliknąć opcję „Nie pamiętam hasła” i zresetować hasło. Następnie system wyśle kod weryfikacyjny na adres e-mail lub numer telefonu użytkownika.

5. Czy mogę się zarejestrować i zalogować za pomocą numeru telefonu?

Tak, można się zarejestrować i zalogować za pomocą numeru telefonu lub adresu e-mail.

6. Czy muszę założyć konto, aby dokonać zakupu w witrynie internetowej TALAN?

Nie, rejestracja nie jest konieczna w celu dokonania zakupów w oficjalnym Sklepie Talan. Zalecamy jednak założenie konta, ponieważ umożliwia to m.in. dostęp do listy zamówień i zwrotów. Zarejestrowani klienci mogą również korzystać ze specjalnych kodów rabatowych.

8. Czy mogę zmienić adres e-mail lub numer kontaktowy po rejestracji?

Tak, adres e-mail lub numer kontaktowy można zmienić po zalogowaniu się w sklepie i kliknięciu opcji „Centrum użytkownika”.

1. W jaki sposób mogę dokonać płatności?

Obecnie oferujemy następujące metody płatności: Przelewy24 / karty Visa, MasterCard, Diners Club, JCB, PolCard / portfele internetowe: PayPal i Moneybookers / Płatności SkyCash, PayTel, FerBuy / Przelewy online - przelewy bankowe przez internet

2. Czy trzeba mieć rachunek bankowy?

Tak, potrzebny jest rachunek bankowy z dostępem do płatności online. Jeśli podczas płatności Przelewy24 nie widać odpowiedniej opcji, należy skontaktować się ze swoim bankiem. lub wybrać inną dostępną metodę płatności.

3. Ile mam czasu na dokonanie płatności po złożeniu zamówienia?

Klienci zarejestrowani mają na dokonanie płatności 24 godzin od złożenia zamówienia. Klienci składający zamówienie w trybie gościa mają 4 godziny na dokonanie płatności.

4. Czy Sklep Talan ma ustalony limit transakcji?

Sklep Talan nie określa maksymalnej kwoty płatności za zamówienia.

5. Czy mogę podzielić płatność na kilka części, jeśli zamówienie przekroczy limit zakupu?

W serwisie Przelewy24 wybierz FerBuy kup teraz, zapłać później.

6. Czy mogę podzielić płatność, jeśli przekroczę limit płatności dla danego zamówienia?

Należność za zamówienie musi zostać uregulowana w całości jednorazowo. Zalecamy skontaktowanie się z bankiem i podwyższenie maksymalnego limitu transakcji.

7. Przelew został zrealizowany, ale e-mail z potwierdzeniem zamówienia jeszcze nie dotarł. Co mam zrobić?

Potwierdzenie powinno zostać wysłane tego samego dnia. Sprawdź folder SPAM na swoim koncie e-mail. Jeśli mimo to okaże się, że wiadomość nie dotarła, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta TALAN za pośrednictwem czatu na żywo, infolinii lub e-maila. Prosimy o podanie numeru zamówienia w celu ułatwienia identyfikacji.

8. Co mam zrobić, jeśli obciążono mnie niewłaściwą kwotą?

Jeśli podejrzewasz, że za złożone zamówienie pobrano nieprawidłową kwotę, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta Talan za pośrednictwem czatu na żywo, infolinii lub e-maila. Podczas rozmowy podaj numer zamówienia i miej przygotowane pokwitowanie płatności.

9. Po jakim czasie zostanie zwrócona płatność? Co mam zrobić, jeśli nie otrzymam zwrotu pieniędzy?

Zwrot pieniędzy trwa od 3 do 5 dni roboczych. W niektórych przypadkach może on jednak potrwać do 14 dni, w zależności od wydawcy karty. Zwrot środków rozpocznie się w momencie otrzymania zwrotu produktu lub produktów lub dostarczenia dowodu jego odesłania w zależności od tego, które zdarzenie nastąpiło wcześniej. Jeśli nie otrzymasz zwrotu w tym terminie, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta Talan za pośrednictwem czatu na żywo, infolinii lub e-maila.

10. Jak mogę odzyskać pieniądze, jeśli chcę anulować zamówienie po dokonaniu płatności?

Jeśli anulujesz zamówienie lub zwrócisz produkt w ciągu 15 dni, pieniądze zostaną zwrócone z wykorzystaniem pierwotnie użytej metody płatności.

11. Czy dane na fakturze mogą zostać zmienione do użytku biznesowego lub z innych powodów?

Aby zmienić informacje na fakturze, musisz skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta Talan. Poprosimy o podanie numeru zamówienia oraz zmian, które mają zostać wprowadzone na fakturze. Zamiany na fakturze zostaną przeprowadzone na zasadzie korekty. 

12. Jak można uzyskać duplikat faktury?

Jeśli produkty zostały zakupione w Sklepie Talan, możesz wejść na swoje konto i pobrać kopię faktury. Jest to rozwiązanie dla użytkowników zalogowanych podczas składania zamówienia. Możesz też skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta Talan za pośrednictwem czatu na żywo, infolinii lub e-maila. Prosimy o przygotowanie numeru zamówienia przed rozmową.

13. Czy fakturę można utworzyć oddzielnie dla każdej pozycji w zamówieniu z wieloma produktami?

Domyślnie dla całego zamówienia tworzona jest tylko jedna faktura. System nie umożliwia tworzenia oddzielnych faktur dla każdej pozycji. Jeśli potrzebujesz osobnej faktury dla każdej pozycji, musisz zakupić każdą z nich w oparciu o oddzielne zamówienia.

1. Dlaczego nie mogę złożyć zamówienia?

Problem ze złożeniem zamówienia może wynikać z:
• niekompletności informacji podanych przy składaniu zamówienia;
• ograniczonego dostępu do Internetu.
Jeśli problem będzie nadal występować, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta TALAN za pośrednictwem czatu na żywo, infolinii lub e-maila.

2. Czy mogę dokonać zakupu za pośrednictwem czatu na żywo, infolinii lub e-maila?

Nie. Zamówienia przyjmujemy wyłącznie za pośrednictwem witryny internetowej i aplikacji. Tym niemniej pracownicy  Centrum Obsługi Klienta TALAN za pośrednictwem czatu na żywo, infolinii lub e-maila chętnie pomagają osobom mającym trudności ze składaniem zamówienia.

3. Czy mogę zapłacić za zamówienie przy dostawie?

Umożliwiamy płatność przy odbiorze na warunkach zgodnych z wymaganiami naszego partnera realizującego dostawy.

4. Jak sprawdzić, czy produkt jest dostępny w magazynie?

Jeśli produkt jest dostępny, na jego karcie widoczna jest opcja „Dodaj do koszyka”. Jeśli widoczny jest komunikat „Powiadom mnie”, oznacza to, że produkt nie jest obecnie dostępny. W takim przypadku można skonfigurować powiadomienie, aby otrzymać e-mail, gdy produkt będzie ponownie dostępny.

5. Czy mogę anulować zamówienie po dokonaniu płatności?

Tak, zamówienie można anulować na dwa sposoby:
a) wchodząc do zakładki „Moje zamówienia” na swoim koncie. Zamówienie można anulować do czasu zmiany statusu na „Wysłano z magazynu”,
b) kontaktując się z  Centrum Obsługi Klienta TALAN. W tym celu należy przygotować numer zamówienia i dane osobowe niezbędne do weryfikacji.
Należy pamiętać, że anulowanie zamówienia jest możliwe tylko przed przejściem do etapu pakowania w naszym magazynie.

6. Gdzie znajdę kod rabatowy?

Kody rabatowe znajdują się na koncie użytkownika w sekcji „KUPONY RABATOWE” po zalogowaniu. Umożliwiamy udział w specjalnych wydarzeniach dla lojalnych klientów i oferujemy nagrody za zakupy w naszym sklepie. Zachęcamy do subskrypcji newslettera, aby nie przegapić żadnej oferty.

7. Gdzie znajdę numer zamówienia?

Po zalogowaniu się na koncie w zakładce „Moje zamówienia” można sprawdzić listę złożonych zamówień wraz z ich numerami identyfikacyjnymi. Numer zamówienia jest również wysyłany na adres e-mail po złożeniu zamówienia, a ponadto zamieszczany w dołączonych do paczki dokumentach.

8. Jak mogę śledzić zamówienie?

W przypadku korzystania z KONTOM:
• zaloguj się na swoim koncie i przejdź do sekcji „Moje zamówienia”.
• Wybierz zamówienie, które chcesz śledzić. Wyświetlony zostanie wówczas jego status.
W przypadku zakupu w trybie gościa (bez logowania): Obecnie ta usługa nie jest dostępna.

9. Czy mogę zmienić adres dostawy po dokonaniu płatności?

Obecnie system nie zapewnia takiej możliwości.

10. Czy można dodać produkt do zamówienia, które zostało już złożone?

Nie. Nie można dodawać dodatkowych produktów do już złożonego zamówienia. Trzeba złożyć kolejne zamówienie.

11. Jakie dane osobowe trzeba podać podczas składania zamówienia?

Składając zamówienie, należy podać pełne imię i nazwisko, prawidłowy adres oraz dane kontaktowe odbiorcy.

12. Czy można odebrać zamówienie osobiście u partnera Sklepu Talan w Polsce?

Obecnie ta usługa nie jest dostępna.

1. Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Jeśli towar jest w magazynie, zazwyczaj 1–3 dni robocze po złożeniu zamówienia. Jeśli jakiekolwiek przedmioty będą tymczasowo niedostępne lub jeśli dostarczenie będzie wymagać więcej czasu, poinformujemy o tym.

2. Czy ponoszę koszty dostawy?

Dostawa wszystkich zamówień złożonych w Sklepie Talan pokrywa kupujący zgodnie z cennikiem usługi dostawy.

3. Która firma kurierska obsługuje klientów indywidualnych Talan w Polsce?

W zakresie usług kurierskich i paczkomatów w Polsce współpracujemy z firmami InPost.

4. Skąd są wysyłane zamówione towary?

Towary wysyłamy z magazynu w Polsce.

5. Czy mogę zmienić adres dostawy zamówienia?

Po złożeniu zamówienia nie można zmienić adresu dostawy.

6. Czy mogę wybrać datę i godzinę dostawy?

W tej sprawie zalecamy skontaktowanie się z firmą kurierską i uzgodnienie dogodnej daty i godziny dostawy.

7. Produkty zostały zamówione w pakiecie, ale dostawa okazała się niekompletna. Co mam zrobić?

Skontaktuj się z firmą kurierską i przygotuj opis problemu. Następnie wyślij taki opis do  Centrum Obsługi Klienta TALAN, która pomoże złożyć skargę w firmie kurierskiej. W przypadku dodatkowych pytań bezzwłocznie skontaktuj się z  Centrum Obsługi Klienta TALAN  za pośrednictwem czatu na żywo, infolinii lub e-maila w celu uzyskania pomocy.

8. Jakie kroki należy podjąć, jeśli zamówienie nie dotarło na czas?

Skontaktuj się z  Centrum Obsługi Klienta TALAN  za pośrednictwem czatu na żywo, infolinii lub e-maila. Prosimy o podanie numeru zamówienia w celu ułatwienia identyfikacji. Warto też uwzględnić wszystkie warunki, na które nie można mieć wpływu, takie jak pogoda lub ruch drogowy.

9. Dokąd może zostać dostarczone złożone zamówienie?

Zamówienia mogą być dostarczane wyłącznie na prawidłowy adres w Polsce.

10. Czy muszę ponosić koszty wysyłki, gdy zwracam lub wymieniam produkt?

Jeśli zdecydujesz się zwrócić produkt w ciągu 15 dni bez podania przyczyny,  W związku z tym w razie konieczności odesłania  produktu może być konieczne samodzielne pokrycie kosztów dostawy.

Jeśli powodem odesłania produktów jest ich wadliwość i złożenie prawidłowej reklamacji zgodnie z odpowiednimi przepisami o ochronie konsumentów, zwrot nie zostanie obciążony opłatą.


1. Ile wynosi okres zwrotu bez podania przyczyny (odstąpienia)?

Jeśli chcesz zwrócić produkt, masz 15 dni na powiadomienie nas o tym. Zasadniczo okres ten rozpoczyna się pierwszego dnia po dniu przyjęcia dostawy. Więcej szczegółów można znaleźć w Warunki Sprzedaży.

2. Jak mogę odstąpić od umowy zakupu?

Możesz odstąpić od umowy w ciągu 15 dni od zakupu bez podania przyczyny. Otrzymanie pełnego zwrotu zapłaconej kwoty jest możliwe, gdy urządzenie nie ma oznak uszkodzenia mechanicznego, a opakowanie zawiera wszystkie otrzymane akcesoria, instrukcje i karty gwarancyjne.
Odstąpienie od umowy zakupu może być przeprowadzone poprzez formularz dostępny w Polityka Zwrotów lub kontaktując się z  Centrum Obsługi Klienta TALAN za pośrednictwem czatu na żywo, infolinii lub e-maila. Możesz również rozpocząć proces zwrotu wchodząc na swoje konto. Wybierz zamówienie, które chcesz zwrócić i przejdź kolejne kroki.

3. Chcę zwrócić produkt bez podania przyczyny, ale nie udało mi się wysłać go w ustawowym terminie. Czy nadal mogę go zwrócić?

Nie martw się, po poinformowaniu nas o zamiarze zwrotu produktów masz jeszcze 14 dni na odesłanie ich do nas. Ten 14-dniowy okres rozpoczyna się następnego dnia po zatwierdzeniu wniosku o zwrot. Więcej szczegółów możesz znaleźć w Warunki Sprzedaży.

4. Czy produkt powinien zostać zwrócony w oryginalnym opakowaniu?

Zalecamy wysłanie towaru w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu.

5. Co mam zrobić, jeśli nie otrzymam etykiety zwrotnej lub kodu?

Skontaktuj się z  Centrum Obsługi Klienta TALAN za pośrednictwem czatu na żywo, infolinii lub e-maila. Wyślemy etykietę ponownie lub utworzymy dla nową etykietę. W przypadku zwrotu produktu za pośrednictwem paczkomatu InPost otrzymasz kod zwrotny, który należy zapisać na pudełku.

6. Czy mogę zwrócić część zamówienia?

Tak. Można zwrócić niektóre produkty z zamówienia, zatrzymując inne. W przypadku zamówienia pakietu lub otrzymania upominku do zamówienia konieczne może okazać się zwrócenie całego pakietu lub upominków w celu otrzymania pełnego zwrotu środków. Więcej szczegółów można znaleźć w naszym Polityka Zwrotów lub Warunki Sprzedaży.

7. Co się stanie, jeśli nie zwrócę produktu w całości (np. bez akcesoriów)?

Aby odzyskać pełną kwotę (zapłaconą podczas zakupu), należy odesłać wszystkie akcesoria i dodatki, które znajdowały się w pudełku. Jeśli jakiekolwiek części lub przedmioty wchodzące w skład produktu nie zostaną zwrócone, możemy potrącić ich wartość z sumy zwracanych środków. W razie odesłania brakujących elementów w późniejszym terminie należy pokryć koszty dostawy samodzielnie. 

8. Kiedy i w jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy?

Zgodnie z Regulaminem sprzedaży: Sprzedawca zwróci zapłatę dokonaną przez klienta w terminie 14 dni od daty. Zwrot środków rozpocznie się w momencie otrzymania zwrotu produktu lub produktów lub dostarczenia dowodu jego odesłania w zależności od tego, które zdarzenie nastąpiło wcześniej. Zwrot kosztów zostanie dokonany z wykorzystaniem tej samej metody płatności, z której korzystał Klient, chyba że Klient wprost wyrazi zgodę na inną metodę zwrotu, która nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

9. Co mam zrobić, jeśli otrzymam towary inne niż zamówione?

W takim przypadku skontaktuj się z  Centrum Obsługi Klienta TALAN za pośrednictwem czatu na żywo, infolinii lub e-maila.

10. Co należy zrobić w przypadku stwierdzenia uszkodzenia towarów podczas transportu?

Jeśli po dostarczeniu przez kuriera paczka będzie wyglądać na uszkodzoną, odmów jej przyjęcia. Zostanie ona zwrócona do nas.Jeśli uszkodzenie zostało zauważone w momencie odbioru paczki klient powinien zareklamować przesyłkę bezpośrednio w Paczkomacie, z którego dokonuje odbioru lub aplikacji mobilnej InPost (przed zakończeniem procedury odbioru).
Jeśli uszkodzenie zostało zauważone po podjęciu przesyłki z Paczkomatu lub zakończeniu procedury odbioru od kuriera, klient powinien sporządzić protokół szkody zgodny ze stanem przesyłki poprzez stronę: https://inpost.pl/protokol (w terminie 7 dni kalendarzowych od daty doręczenia przesyłki) oraz złożyć oficjalną reklamację poprzez formularz: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje. Dodatkowo poinformuj o tym fakcie Centrum Obsługi Klienta Talan.
Jeśli stwierdzisz uszkodzenie towarów w ciągu 24 godzin od ich otrzymania, skontaktuj się z  Centrum Obsługi Klienta TALAN za pośrednictwem czatu na żywo, infolinii lub e-maila. Zrób zdjęcia dokumentujące stan urządzenia / przesyłki i wyślij towar we właściwym opakowaniu (w oryginalnym opakowaniu).

1. Ile wynosi okres zwrotu bez podania przyczyny (odstąpienia)?

Jeśli chcesz zwrócić produkt, masz 15 dni na powiadomienie nas o tym. Zasadniczo okres ten rozpoczyna się pierwszego dnia po dniu przyjęcia dostawy. Więcej szczegółów można znaleźć w Warunki Sprzedaży.

2. Jak mogę odstąpić od umowy zakupu?

Możesz odstąpić od umowy w ciągu 15 dni od zakupu bez podania przyczyny. Otrzymanie pełnego zwrotu zapłaconej kwoty jest możliwe, gdy urządzenie nie ma oznak uszkodzenia mechanicznego, a opakowanie zawiera wszystkie otrzymane akcesoria, instrukcje i karty gwarancyjne.
Odstąpienie od umowy zakupu może być przeprowadzone poprzez formularz dostępny w Polityka Zwrotów lub kontaktując się z  Centrum Obsługi Klienta TALAN za pośrednictwem czatu na żywo, infolinii lub e-maila. Możesz również rozpocząć proces zwrotu wchodząc na swoje konto. Wybierz zamówienie, które chcesz zwrócić i przejdź kolejne kroki.

3. Chcę zwrócić produkt bez podania przyczyny, ale nie udało mi się wysłać go w ustawowym terminie. Czy nadal mogę go zwrócić?

Nie martw się, po poinformowaniu nas o zamiarze zwrotu produktów masz jeszcze 14 dni na odesłanie ich do nas. Ten 14-dniowy okres rozpoczyna się następnego dnia po zatwierdzeniu wniosku o zwrot. Więcej szczegółów możesz znaleźć w Warunki Sprzedaży.

4. Czy produkt powinien zostać zwrócony w oryginalnym opakowaniu?

Zalecamy wysłanie towaru w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu.

5. Co mam zrobić, jeśli nie otrzymam etykiety zwrotnej lub kodu?

Skontaktuj się z  Centrum Obsługi Klienta TALAN za pośrednictwem czatu na żywo, infolinii lub e-maila. Wyślemy etykietę ponownie lub utworzymy dla nową etykietę. W przypadku zwrotu produktu za pośrednictwem paczkomatu InPost otrzymasz kod zwrotny, który należy zapisać na pudełku.

6. Czy mogę zwrócić część zamówienia?

Tak. Można zwrócić niektóre produkty z zamówienia, zatrzymując inne. W przypadku zamówienia pakietu lub otrzymania upominku do zamówienia konieczne może okazać się zwrócenie całego pakietu lub upominków w celu otrzymania pełnego zwrotu środków. Więcej szczegółów można znaleźć w naszym Polityka Zwrotów lub Warunki Sprzedaży.

7. Co się stanie, jeśli nie zwrócę produktu w całości (np. bez akcesoriów)?

Aby odzyskać pełną kwotę (zapłaconą podczas zakupu), należy odesłać wszystkie akcesoria i dodatki, które znajdowały się w pudełku. Jeśli jakiekolwiek części lub przedmioty wchodzące w skład produktu nie zostaną zwrócone, możemy potrącić ich wartość z sumy zwracanych środków. W razie odesłania brakujących elementów w późniejszym terminie należy pokryć koszty dostawy samodzielnie. 

8. Kiedy i w jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy?

Zgodnie z Regulaminem sprzedaży: Sprzedawca zwróci zapłatę dokonaną przez klienta w terminie 14 dni od daty. Zwrot środków rozpocznie się w momencie otrzymania zwrotu produktu lub produktów lub dostarczenia dowodu jego odesłania w zależności od tego, które zdarzenie nastąpiło wcześniej. Zwrot kosztów zostanie dokonany z wykorzystaniem tej samej metody płatności, z której korzystał Klient, chyba że Klient wprost wyrazi zgodę na inną metodę zwrotu, która nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

9. Co mam zrobić, jeśli otrzymam towary inne niż zamówione?

W takim przypadku skontaktuj się z  Centrum Obsługi Klienta TALAN za pośrednictwem czatu na żywo, infolinii lub e-maila.

10. Co należy zrobić w przypadku stwierdzenia uszkodzenia towarów podczas transportu?

Jeśli po dostarczeniu przez kuriera paczka będzie wyglądać na uszkodzoną, odmów jej przyjęcia. Zostanie ona zwrócona do nas.Jeśli uszkodzenie zostało zauważone w momencie odbioru paczki klient powinien zareklamować przesyłkę bezpośrednio w Paczkomacie, z którego dokonuje odbioru lub aplikacji mobilnej InPost (przed zakończeniem procedury odbioru).
Jeśli uszkodzenie zostało zauważone po podjęciu przesyłki z Paczkomatu lub zakończeniu procedury odbioru od kuriera, klient powinien sporządzić protokół szkody zgodny ze stanem przesyłki poprzez stronę: https://inpost.pl/protokol (w terminie 7 dni kalendarzowych od daty doręczenia przesyłki) oraz złożyć oficjalną reklamację poprzez formularz: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje. Dodatkowo poinformuj o tym fakcie Centrum Obsługi Klienta Talan.
Jeśli stwierdzisz uszkodzenie towarów w ciągu 24 godzin od ich otrzymania, skontaktuj się z  Centrum Obsługi Klienta TALAN za pośrednictwem czatu na żywo, infolinii lub e-maila. Zrób zdjęcia dokumentujące stan urządzenia / przesyłki i wyślij towar we właściwym opakowaniu (w oryginalnym opakowaniu).

Właściwy wybór powinien zostać dokonany przez uprawnionego inspektora BHP, który określi poziom wymaganej ochrony z podaniem norm wg. EN, a także stopnia ochrony.
Międzynarodowa korporacja TALAN Group pochodzi z Ukrainy i posiada obecnie 3 miejsca produkcyjne. Więcej na ten temat w "O nas".

W zależności od buta Talan oferuje rozmiary od 36 do 47. Nie wszystkie buty są dostępne we wszystkich rozmiarach.

Nasze obuwie ochronne dzieli się na 5 klas ochrony

SB / S1 / S1P / S2 / S3

Obuwie Ochronne jest zgodne z normą EN ISO 20345: 2011.

Podeszwy antypoślizgowe spełniają również podstawowe wymagania zgodnie z SRA, SRB lub SRC. Obuwie Ochronne zostało opracowane z myślą o różnych wymaganiach roboczych. W zależności od klasy bezpieczeństwa, dla której zaprojektowano but, istnieją zasadnicze różnice. Obuwie Ochronne S3 musi utrzymywać wodę na zewnątrz przez co najmniej godzinę, przy czym wodoodporność nie jest nawet kryterium dla obuwia ochronnego S1. Istnieją również różnice w jakości podeszew - czy to odporne na przebicie, czy odporne na olej, czy profilowane podeszwy zewnętrzne.

Więcej informacji na temat różnych klas bezpieczeństwa znajduje się w przeglądzie poniżej.

Modele S1P rozszerzają funkcje obuwia ochronnego o odporne na przebicie podeszwy.

Tutaj znajdziesz Przegląd funkcji S1P.

Antystatyka opisuje ochronę przed ładowaniem elektrycznym. Jeśli buty mają rezystancję wyższą niż 100 kilo-ohm, są one klasyfikowane jako antystatyczne. Aby uzyskać naszą ofertę butów antystatycznych, przejdź do.
Europejska norma EN ISO 20345 dzieli Obuwie Ochronne na różne klasy ochrony. Podstawowe wymagania normy dotyczące optymalnej ochrony dotyczą materiału wierzchniego (skóra, guma lub inne materiały syntetyczne) oraz noska (stal, aluminium lub tworzywo sztuczne). Antypoślizgowa jakość podeszew jest również kluczowa. Buty robocze, które spełniają jedynie podstawowe wymagania normy EN ISO 20345, posiadają klasę ochrony SB. Poszczególne klasy ochrony rozszerzają się na te podstawowe wymagania o określone cechy.