Często zadawane

Co oznacza standard S1P?

Obuwie ochronne S1P posiada wszystkie cechy modelu S1, a dodatkową zaletą jest podeszwa chroniąca przed ostrymi przedmiotami. Niemniej jednak nie są wodoodporne i dlatego nadają się do sandałów lub butów wykonanych z oddychających materiałów. Zazwyczaj buty S1P idealnie nadają się do lżejszych prac i środowisk wewnętrznych, takich jak: B. magazyny.

Co oznacza standard S2?

Obuwie ochronne S2 posiada wszystkie cechy kategorii S1, z dodatkową zaletą. Cholewka została zaprojektowana tak, aby nie wchłaniać ani nie przepuszczać wody, dzięki czemu te buty idealnie nadają się do wilgotnych środowisk. Jeśli nie jesteś narażony na ostre przedmioty, ale pracujesz w wilgotnym środowisku, model S2 będzie dla Ciebie idealnym wyborem.

Co oznacza standard S3?

Obuwie ochronne S3 oferuje te same właściwości co obuwie ochronne S2, w tym właściwości wodoodporne, ale jest również wyposażone w podeszwę odporną na przebicie. Dzięki temu nadają się do różnorodnych środowisk pracy, dlatego cieszą się dużą popularnością zarówno w przemyśle, jak i budownictwie

Co oznacza standard SRA?

To oznaczenie podeszew, które charakteryzują się dobrą przyczepnością na mokrej nawierzchni.

Co oznacza norma SRC?

Jest to podeszwa antypoślizgowa, odporna na mokre i śliskie nawierzchnie. Jest to najwyższy stopień antypoślizgowości.

Co oznacza standard HRO?

Odporność podeszwy na kontakt z nagrzanymi powierzchniami. Nasza gumowa podeszwa jest odporna na wysokie temperatury do 300 stopni Celsjusza przez 1 minutę.

Jakie są korzyści z założenia konta?

Tak, zmianę adresu e-mail lub numeru kontaktowego można dokonać po zalogowaniu się do sklepu i kliknięciu opcji „Centrum Użytkownika”.

Czy mogę zarejestrować się i zalogować za pomocą numeru telefonu?

Zakładając konto możesz liczyć na wiele korzyści, m.in. możliwość: - Otrzymywania kuponów promocyjnych dla subskrybentów; - Otrzymuj powiadomienia o ofertach i promocjach ciekawych produktów; - Śledzenie zamówień w sekcji „Moje konto”; - Składanie wniosków o zwrot produktów w zakładce „Moje konto”; - Anulowanie opłaconego zamówienia w sekcji „Moje konto”.

Czy muszę zakładać konto, aby móc robić zakupy w serwisie TALAN?

Nie, rejestracja nie jest wymagana do robienia zakupów w oficjalnym sklepie Talan. Zalecamy jednak założenie konta, gdyż umożliwia ono m.in. dostęp do listy zamówień i zwrotów. Zarejestrowani klienci mogą także skorzystać ze specjalnych kodów rabatowych.

Czy po rejestracji mogę zmienić adres e-mail lub numer kontaktowy?

Zakładając konto możesz liczyć na wiele korzyści, m.in. możliwość: - Otrzymywania kuponów promocyjnych dla subskrybentów; - Otrzymuj powiadomienia o ofertach i promocjach ciekawych produktów; - Śledzenie zamówień w sekcji „Moje konto”; - Składanie wniosków o zwrot produktów w zakładce „Moje konto”; - Anulowanie opłaconego zamówienia w sekcji „Moje konto”.